3 Nisan 2012 Salı

ANKET DOLDURAK PARA KAZANILIYORMU 

Dünya da büyük firmalar piyasaya bir ürün çıkartacağı zaman kamu oyu yoklaması yaparak piyasaya çıkcak ürünü test etmek yeni ürünü alacak müşterilerin isteklerini,fikirlerini ölçmek için çeşitli araştırmalar yapmaktadır.Ürünün satılması ve geliştirilmesi açısından en önemli kısmını anketler oluşturuyor.
İnternet üzerinde anket yaptıracak dünyada pek çok büyük küçük yüzlerce anket sitesi bulunmaktadır. Bu işi yapan anket firmaları veri tabanında kayıtlı olan konu ile ilgili kişilere anket yapmak için bu kişilerin e-meil  adreslerine anket gönderirler.E-posta adrslerine gönderilmesindeki amaç fazla zaman kaybaetmeden kısa süre içersinde bu araştırmayı tamamlamaktır.Bu işden sadece anket yaptıran insanlar kazanmıyorlar.Küçük büyük anket firmaları kazanıyor hemde anketi dolduran kişi kazandırıyor.Burada karşılıklı kazanç sözkonus olup herkes kazanıyor.firmalardan aldıkları bu anketleri size doldurtarak hem kendileri para kazanıyorlar hem de size para kazandırıyorlar.
Örneğin bir jilet firması piyasaya çıkaracağı  yeni bir ürün hakkında anket yaptırrmak istiyor. Bu anketi  sadece jiet kullanan kişilerin anket yapacağını düşünerek konu ile ilgili 10000 kişinin e-postasına bu anketleri gönderirler ve kısa zamanda bu anketi doldurarak konu ile ilgili araştırmasını tamamlarlar.İşte anket listesi kitabı tam bu arada devreye girererk kitabın içinde güvenilir anket firmaların listesini vererek sizlerin para kazanmamızı sağlıyor.
Yapılan anketler zorluk ve kolaylık derecsine göre birim fiyatı 5-75 dolar gibi fiyatla değişiyor.Sizde oturduğunuz yerden para kazanmak istiyorsanız eğer anket doldurarak para kazanılıyormu sorusuna takılmadan hemen başlamanızı tavsiye ederim . İçinizde tereddüt varsa eğer aşağıdaki yorumlara bir bakın derim.

Murat - KKTC

Uzun süredir anket dolduruyorum bu işe başmadan önce hem yeni firmalar bulmak hemde güvenilir firmalar bulmaktır. Bu işin içinde olanların karşılaştıkları en büyük sorun yeni firmalar bulmaktır. Anket Listesi Kitabı bizlere güvenilir firmalaar sunarak   para kazanmamı sağladı.Oturduğum yerden e-postama gelen anketleri doldurak keyifli bir şekilde para kazanıyorum.Ben ödemelerimi nakit olarak almayı tercih ediyorum.

Duygu - İstanbul

anket doldurma işinin en kısıcı yanı anket firmalarına tek tek kayıt olmaktı. O kadar fazla anket firması vardı ki benim canımı oldukça sıkmıştı.Ne zaman ki kayıt olduğum anket firmaları  bana  anket göndrip anketleri doldurdukça para kazanmaya başladım tüm emeklerimin karşığını almaya başlamıştım.Bu da beni çok mutlu etti.

Faruk - Ankara

İnternette para kazanma kosunu araştırken anket fiması kitabı karşıma çıktı.Bu kitabın için de güvenilir anket firmalrı olduğundan bahsediyordu ben de bu anket firmalarına kaydımı yaptım. Anket firmalarında bana anket geliyor ve bende gelen anketleri dolduruyorum.Şu an itibarıyla  toplam kazancım 700$ oldu. Benim para kazanmamı sağlayan anket listesine teşekkür ederim.


Tuna - İzmir

Ben anket işinden para kazanılır mı diyordum.Kendime yenilip Anketlistesi kitabını aldım. Bu kitabın içinde ki firmalara tek tek kayıt olup anketler gelmeye başladıkça inanmaya başladım. Her gün e-postama  anketler  geliyor ve bendebunların hepsini dolduruyorum. Benim çok iyi ekstra bir kazanç oldu. Bütün arkadaşlara bol kazançlar!


0 yorum:

Yorum Gönder