23 Haziran 2013 Pazar

ONLİNE AFFİLİATE MARKETİNG GERÇEKTEN KAZANDIRIYOR

Arkadaşlar sizlere şunu söylemek istiyorum ki ben işe başlamadan önce çeşitli kaynaklardan,internettte web saylarındaki okuduğum yazılar beni oldukça etkilemişti.Şunu anlamıştım ki online affiliate programı ile geleceğin mesleğini yapma konusu yapma konusunda bir fikrim bir fikir oluştu.Bu kafamdaki bu fikri tatbik etmek için hemen herekete geçmem gerekli olduğunu andım.Önümüzdeki yıllarda affilate networks işi oldukça popüler olacak olması bu işe başlamamda ne kadar haklı olduğumu ispatlayacak yeterli veriler ,sebebler vardı.Hemen bununla ilgili türkiyenin bu alanda tek türkçe,orjinal olan kitabı  affiliate online marketing hakkıda  teknikleri,bilgileri açıklayan kitabı alarak uygulamaya başladım.Kısa bir süre sonra bende kazanmaya başlamıştım artık.Artık benimde kendi işimin patronu olacağım ,kendi işimi yapacağım bir işim olmuştu.Oturduğum yerden kendi işimi kurmama sebeb olan bu sistemle ilgili bilgileri,tekniklere sizlerinde bakmanızı tavsiye derim.

0 yorum:

Yorum Gönder